SK CZ HU HR EN

Vrácení zboží

JAK POSTUPOVAT PŘI VRÁCENÍ ZBOŽÍ?

Nesedla vám velikost, nelíbí se vám barva? Nevadí. Pokud vám objednané zboží z jakéhokoli důvodu nevyhovuje, můžete nám jej do 30 dnů od odeslání objednávky vrátit zpět.

... pohodlnější než před tím!

Jak na to? Vrácení musíte uskutečnit ve lhůtě 30 dnů od data odeslání objednávky.
Produkty musí být v původním stavu a mít všechny etikety.

  1. Vyplňte formulář vrácení zboží

    Formulář pro odstoupení od smlouvy

  2. Vyberte způsob vrácení zboží:

Kurýr DPD - Vyzdvihnutí u Vás doma

Nabízíme vám možnost vrátit zboží prostřednictvím naší služby vyzvednutí na domácí adrese.

Náklady v souvislosti se žádostí o vrácení činí 120 Kč s DPH a budou odečteny z vrácené částky.

Pokud jste provedli nákup jako registrovaný uživatel, můžete požádat o vrácení v části Vrácení zboží ve svém účtu.
Pokud jste učinili nákup jako host, můžete o něj požádat kliknutím na tento odkaz

Nemusíte si vytisknout etiketu pro vrácení zboží, postačí Vám kód zásilky, který obdržíte do e-mailu.

Když požádáte o vrácení, kurýr DPD vyzvedne balík na adrese, kterou si vyberete, a to během 24–48 hodin.


DPD Pick up - Vrácení zboží na odběrném místě

Produkty můžete vrátit předáním balíku na odběrném místě DPD Pickup.

Náklady v souvislosti se žádostí o vrácení činí 89 Kč s DPH a budou odečteny z vrácené částky.

Pokud jste provedli nákup jako registrovaný uživatel, můžete požádat o vrácení v části Vrácení zboží ve svém účtu.

Pokud jste učinili nákup jako host, můžete o něj požádat kliknutím na tento odkaz.

Po podání žádosti o vrácení zboží Vám zašleme e-mail s pokyny k odeslání. Postupujte podle návodu a předejte zboží na odběrném místě společnosti DPD Pickup, které si zvolíte.


Packeta - vrácení zboží na odběrném místě

Produkty můžete vrátit předáním balíku na odběrném místě.

Náklady v souvislosti se žádostí o vrácení činí 89 Kč s DPH a budou odečteny z vrácené částky.

Pokud jste provedli nákup jako registrovaný uživatel, můžete požádat o vrácení v části Vrácení zboží ve svém účtu.
Pokud jste učinili nákup jako host, můžete o něj požádat kliknutím na tento odkaz.

Po podání žádosti o vrácení zboží Vám zašleme e-mail s pokyny k odeslání. Postupujte podle návodu a předejte zboží na odběrném místě společnosti Packeta, které si zvolíte.

Vrácení zboží v Japitexu, osobně

Své produkty můžete vrátit zdarma osobně u nás v Japitexu na adrese Povstalecká 61, Banská Bystrica od pondělí do pátku v době od 7:00 do 16:00. 


Vrátit produkty můžete i vámi vybranými jinými dopravci na vlastní náklady (SL. Pošta, UPC, 123kurýr...)


Co se děje po vrácení zboží?

  1. Ověření balíku – po přijetí balíku jej zkontrolujeme s doručeným formulářem pro vrácení. Po kladném ověření od nás obdržíte informace na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce. Pamatujte, že vrácení zboží se nevztahuje na personalizované produkty (např. vložky vyrobené individuálně pro zákazníka) a na produkty se znaky používání. Podrobnosti si můžete přečíst v Obchodních podmínkách.
  2. Vrácení financí – částka za zboží Vám bude vrácena do 5 pracovních dnů od momentu ověření Vaší zásilky. Ve výjimečných situacích může být tato doba prodloužena maximálně do 14 dnů.

    V závislosti na tom, jaký způsob platby jste si vybrali, stejnou cestou obdržíte vrácení financí:

    Trustpay – platba kartou => finanční prostředky budou vráceny prostřednictvím platební bránu
    Tradičním bankovním převodem nebo na dobírku => finanční prostředky Vám budou vráceny na bankovní účet uvedený ve formuláři pro vrácení produktu.

  3. Oprava nákupního dokladu / dobropis – na uvedenou e-mailovou adresu obdržíte opravu nákupního dokladu / opravu faktury.

Jak vyměnit zboží?

Vraťte nevyhovující produkt a hned si jej znovu objednejte. Vybrané produkty Vám budou ihned rezervovány a zaslány.


Často kladené otázky:

Pokud nemáte původní balení, můžete zboží vrátit i v jiném balení, ale tak, aby se zabránilo ztrátě a poškození produktů.

Pokud přepravce vaši objednávku nevyzvedl, kontaktujte nás, abychom mohli dohodnout další vyzvednutí.

Při vrácení produktů přes odběrné místo Packeta postačuje zadat kód zásilky při předání balíku.
Etiketu nemusíte tisknout.
Pri vrácení zboží přes DPD vyzvednutí u Vás doma není třeba etiketu tisknout, postačuje kód zásilky, který obdržíte emailem.
Pri vrácení zboží přes odběrné místo DPD Pick up je třeba etiketu vytisknout a nalepit na balíček.

Přihlaste se do newsletteru a získejte slevu 125 Kč

Nikdy nezmeškejte nabídku. Přihlaste se do newsletteru a získejte slevu 125 Kč, která platí na první nákup v hodnotě 1275 Kč

×